Lennä tai ryömi sun sydämesi lyönnit

Mihin tämä neliömäinen pentu on kadonnut? :D

 Tänään suunnattiin Rompposen kanssa kaksin tapikselle. Tosin kaksin ei tarvinnut olla, kun Tine oli Lena-dobberin kanssa myös paikalla :)
Tarkoitus oli videoida suoritus, mutta sää oli niin sumuinen, ettei juuri kentän toiseen päähän nähnyt. Perjantaina uusi yritys. :)

Rossille seuraamista. Aloitettiin kentälle tuleminen ihan leikillä, vedettiin narupalloa jonka jälkeen ryhdyttiin hommiin. Ja kas kummaa, ei ääntäkään lähtenyt! Hienoa Roms! :) Ilmeisesti Rossin pitää purkaa sitä intoaan ensin leikkiin, ennenkuin saa pidettyä päänsä kasassa seuraamisessa? Pitkiä pätkiä ja hyvin kestää kontakti.
Sitten kerran A, narupallo toiselle puolelle odottamaan. Onnistunut suoritus, joten jätettiin siihen. :)
Saalisnoutoa (hihnassa) pari toistoa, toi mulle kapulan! :) Siis eihän se mikään oikeaoppinen palautus ollut, mutta jipii, se toi kapuan mulle, eikä lähtenyt lällättelemään. Saatiin Terhiltä tähänkin hyviä neuvoja, mun ei pidä ottaa koiralta kapulaa ikinä, vaan antaa sen luovuttaa mulle se. Ihmekös jos koiraa ällöttää palauttaminen, jos sitä on sattunut kun se on pitänyt kapulaa ja olen sen siltä ottanut, vaikka nätistikin olisin ottanut. Eli tästä lähtien koira antaa kapulan mulle. :)
Loppuun vielä BH-seuraaminen ilman koukkua, ihan mahtia. Päätin vaan tuijottaa eteenpäin ja marssia ja luottaa koiraan, kyllä se seuraa. Ja seurasihan se, miksei olisi seurannut.

Tine tuli ottamaan Lenan kanssa seisomisen, joten otin Rossille lyhyen paikkamakuun. Makasi skarppina, ei mennyt lonkalle tai ollut epävarma.

Kaiken kaikkiaan ihan mielettömän hyvä treeni, lisää näitä!
Kuvat viime talvelta.



Kommentit