Tampereen reissu

Perjantaina lähdettiin aamulla ajelemaan perheeni kanssa Tampereelle. Sopivasti samalla viikonlopulle sattui myös Tampereen näyttely, joten lauantai meni kaupungilla shoppaillessa ja sunnuntaina näyttelyssä.
Yövyimme Tampereen kylpylässä, jonne myös koirat olivat tervetulleita, eli Ago oli ensimmäistä kertaa elämässään hotellissa. Hienostihan herra käyttäytyi, mitä nyt aluksi pelkäsi mm. rappusia... :D

Rannasta otettu kuva illalla



Ago tykkäsi katsella maisemia parvekkeelta



Näyttelypaikalla olin vähän myöhässä, kun vähän eksyttiin... :D Mikään kiire ei kuitenkaan ollut, kun junnuja oli valtavasti. Vähän joutui jännittämään myös sitä, että minkäs koiran kanssa sinne kehään sitten ehditään. Mukana ollut varakoira Raisa-käppänä jännitti paikkaa, eikä suostunut oikein liikkumaan mun kanssa... Onneksi Uno-perro sitten ehti omasta kehästään myön mun kanssa junnuihin. Hienosti Unolla meni myös rotukehässä, PU2, Va-Ca. Onneksi olkoon!
Junnuissa suorituksemme oli mielestäni erittäin hyvä. Tuomarikin kehui kovasti. Olin eleetön, liikuimme koiran kanssa samaan tahtiin ja Uno pysähtyi hienosti seisomaan myös vapaasti. Ainoana miinuksena Tuula Savolainen sanoi, että olisi halunnut koiran vilkaisevan mua liikkeessäkin.
Kehuista huolimatta emme tällä kertaa päässeet jatkoon. Hyvä mieli jäi kuitenkin, en ainakaan mielestäni tehnyt mitään virheitä. :)



Kuvat kehästä Sari H.
Rotukehien puolella Cora amstaffi oli EH2, mikä oli tiukalta tuomarilta todella hyvä suoritus. Iita käppänä sai myös EH:n.
En pääsekään sinne Imatran ryhmikseen Joosen kanssa, kun hautajaiset sattuvat juuri samalle päivälle. :( Sunnuntaina kuitenkin suunnataan mätsäriin, varmaan Agokin pääsee mukaan. :)
Eilinen menikin sitten taas vaihteeksi sairaana, Ago on aina kamalan huolissaan, kun olen kipeänä. :)

Kommentit